Documentenarchief

Het documentenarchief op het platform biedt een centrale locatie voor het verzamelen en delen van documenten met interne medewerkers, en optioneel met gebruikers van uw portaal. U vindt deze module in de menustructuur onder "Documentenarchief".

Het venster is opgedeeld in 2 secties:

  • Linkersectie: Hier vindt u een overzicht van de verschillende mappen in het archief.

  • Rechtersectie: Hier ziet u de documenten in de geselecteerde map.

In de lijst van mappen wordt de mapnaam weergegeven, samen met een indicatie of deze zichtbaar is binnen uw portaal.

Boven de maplijst heeft u snelkoppelingen voor:

  • Het toevoegen van mappen

  • Het aanpassen van geselecteerde mappen

  • Het verwijderen van geselecteerde mappen

  • Het samenvouwen van de lijst

  • Het uitvouwen van de lijst

Bij het toevoegen van een map krijgt u een pop-upvenster waarin u kunt kiezen om een map toe te voegen op het huidige niveau of als submap.

Bij het toevoegen of wijzigen van een map ziet u een venster waar u alle details kunt invoeren, zoals:

  • Nederlandse, Franse en Engelse mapnamen

  • Een uitgebreide beschrijving van de map

  • Indicatie of de map zichtbaar moet zijn binnen uw portaal

Rechts in het hoofdvenster ziet u een overzicht van bestanden met informatie zoals:

  • Originele bestandsnaam

  • Optionele beschrijving

  • Bestandstype

  • Tijdstip van upload

  • Indicatie of het bestand zichtbaar moet zijn binnen uw portaal

Boven de lijst met bestanden heeft u snelkoppelingen om bestanden toe te voegen, aan te passen, te verwijderen of te downloaden. Bij het toevoegen of wijzigen van een bestand krijgt u het venster te zien op bestanden te uploaden.

Weergave in het portaal

U kunt kiezen of mappen en bestanden al dan niet zichtbaar zijn in het portaal. Wanneer een map zichtbaar is, kunt u individueel instellen of elk bestand in de map zichtbaar moet zijn in uw portaal.

Last updated