Persoonlijk profielbeheer

Om uw persoonlijke instellingen te beheren, navigeert u naar het menu rechtsboven in het hoofdvenster van het platform. Hier vindt u het venster voor het beheren van uw persoonlijk profiel, dat bestaat uit vier tabbladen (1).

Algemene informatie

Dit tabblad stelt u in staat om algemene parameters te configureren. Sommige velden zijn verplicht, aangegeven met een (*) naast de veldnaam. U kunt hier bijvoorbeeld uw e-mailadres en wachtwoord aanpassen voor aanmelding op het platform. Ook kunt u een profielfoto toevoegen (2) of verwijderen (3).

Het tabblad algemeen in het profiel van de gebruiker binnen WAVEDESK

Voorkeuren agenda

Dit tabblad laat u vijf agenda-instellingen specificeren, zoals het beginuur van de agenda (1), kleurkeuze voor persoonlijke agenda-blokken (2), en opties voor het weergeven van verloven en afspraken van collega's (3-4-5).

Het tabblad voorkeuren agenda in het profiel van de gebruiker binnen WAVEDESK

Voorkeuren taken

Hier kunt u drie parameters instellen met betrekking tot taken, zodals het tonen van waarschuwingen voor taken (1) en het aantal dagen voor de deadline waarop de taak moet worden weergegeven (2). U kunit ook aangeven welke gebruiker standaard geselecteerd moet zijn wanneer u een nieuwe taak aanmaakt voor een collega (3).

Het tabblad voorkeuren taken in het profiel van de gebruiker binnen WAVEDESK

Handtekening

Dit tabblad stelt u in staat om een grafische afbeelding van uw handtekening te uploaden, die op documenten kan worden geplaatst die door het platform worden gegenereerd.

Het tabblad handtekening in het profiel van de gebruiker binnen WAVEDESK

Wij raden aan om transparante afbeeldingen (PNG-formaat) te gebruiken voor uw profielfoto en handtekening, omdat deze optimaal worden verwerkt in de online weergave en bij het afdrukken van documenten. Voor uw profielfoto is het ook aan te raden om een afbeelding te kiezen met dezelfde hoogte en breedte.

Last updated

Was this helpful?