Persoonlijk profielbeheer
Last updated
Was this helpful?
Last updated
Was this helpful?
Om uw persoonlijke instellingen te beheren, navigeert u naar het menu rechtsboven in het hoofdvenster van het platform. Hier vindt u het venster voor het beheren van uw persoonlijk profiel, dat bestaat uit vier tabbladen (1).
Dit tabblad stelt u in staat om algemene parameters te configureren. Sommige velden zijn verplicht, aangegeven met een (*) naast de veldnaam. U kunt hier bijvoorbeeld uw e-mailadres en wachtwoord aanpassen voor aanmelding op het platform. Ook kunt u een profielfoto toevoegen (2) of verwijderen (3).
Dit tabblad laat u vijf agenda-instellingen specificeren, zoals het beginuur van de agenda (1), kleurkeuze voor persoonlijke agenda-blokken (2), en opties voor het weergeven van verloven en afspraken van collega's (3-4-5).
Hier kunt u drie parameters instellen met betrekking tot taken, zodals het tonen van waarschuwingen voor taken (1) en het aantal dagen voor de deadline waarop de taak moet worden weergegeven (2). U kunit ook aangeven welke gebruiker standaard geselecteerd moet zijn wanneer u een nieuwe taak aanmaakt voor een collega (3).
Dit tabblad stelt u in staat om een grafische afbeelding van uw handtekening te uploaden, die op documenten kan worden geplaatst die door het platform worden gegenereerd.